Hello everyone, I am Clement Gonzalvez, developer of Hello #.
Just to clarify quickly on 2 points:
There is currently no plan for an Android version. As an iOS developer myself, iOS remains my sole area of expertise. Although we are not closed to the idea if someone wants to bring a similar project to life on Android of course - we would be glad.
Regarding security and privacy, we do not store any login details anywhere or anytime. When logging in using your smart account on Hello #, an authentication token will be securely encrypted on your iPhone's keychain, which is standard practice. Consequently, when the main token expires, you will have to provide again email and password. It should happen approximately every 30 days.
The beta phase will soon come to an end as we are preparing for a public release on the App Store. I hope you all enjoy using Hello #
Eine Android-Version ist derzeit nicht geplant. Da ich selbst iOS-Entwickler bin, bleibt iOS mein einziges Fachgebiet. Obwohl wir der Idee nicht abgeneigt sind, wenn jemand ein ähnliches Projekt auf Android zum Leben erwecken möchte, würden wir uns natürlich freuen.
Aus Sicherheits- und Datenschutzgründen speichern wir Ihre Anmeldedaten nirgends und zu keiner Zeit. Wenn Sie sich mit Ihrem Smart-Konto bei Hello # anmelden, wird ein Authentifizierungstoken sicher im Schlüsselbund Ihres iPhones verschlüsselt, was gängige Praxis ist. Wenn das Haupttoken abläuft, müssen Sie daher Ihre E-Mail-Adresse und Ihr Passwort erneut angeben. Dies sollte etwa alle 30 Tage geschehen.
Die Betaphase geht bald zu Ende, da wir uns auf eine öffentliche Veröffentlichung im App Store vorbereiten. Ich wünsche Ihnen allen viel Spaß bei der Verwendung von Hello #